Du er den finast eg veit.

asso går knappt förklara hur jag känner mig
jag är oerhört lycklig
kan knappt fatta att någon som du finns

Furthermore i apolagize for any skipping tracks, this is the last boy that played me left a couple cracks

saknar dig redan..

asso shiiit jag vet inte vad jag ska säga!
aja jag är lycklig
riktigt jävla fucking lycklig!
var ett bra tag sen jag kände som jag känner nu..
vill ni ( hej sara ) veta vad det bästa är ?
han är inte som alla dom andra, inte som dom äckliga playande assholens !
det enda dåliga är att han bor en bit ifrån mig, men som tur är är det inte så långt =)

I keep dreaming you'll be with me and you'll never go, stop breathing if I don't see you anymore.. <3

Dagens låt:
Gym class heroes - Stereo Hearts ft. Adam Levine
http://www.youtube.com/watch?v=T3E9Wjbq44E&feature=channel_video_title

Mr. LYCKLIGAST out :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0