Eg må ha SOLBRILLER PÅ


shääääääääääänare

läs det högt
"slaaaaveri." - Carolina Åkesson

haha ne men jag känner mig lite emo
saknar en viss person
men inte för att ni bryr er så varför ska jag berätta om mina meningslösa känslor ?

ne men carro är här
kul kul
"Hon kukar sig." - Carolina Åkersson

hon står och käkar upp mina fucking chips det jävla fettot
och hon kommenterar allt jag skriver
"Jaha." - Carolina Åkesson

"Colan e min, kom ihåg det." - Carolina Åkesson
"Låt min cola va jävla fetto." - Camilla Trellevik


ne men vi har la kul
och ja du är fet carro
nej jag tänker inte kolla
ja du är fet

JÄÄVLAR nu strippar hon och grejjer :OOO
WOOHOO TITS!

"I'm going to kill you, slowly with this strykjärn ;)." *sprutar vatten* - CarroLINA ÅKESSON

jaja men sitter och lyssnar på lite norsk underbar jävla musik

aja men får la dra och typ dö eller laga mat eller sova bakom en sten eller på gatan eller nått
aja här kommer laaaaaa

Dagens låt:
Lars Vaular - Solbriller på
http://www.youtube.com/watch?v=TlxANBwMAvs

Mr. Sunglasses out ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

den sangen e ikke kul lengre -.-

2011-08-16 @ 21:14:37
URL: http://ourlittleworld96.blogg.no
Postat av: Anonym

du er ikkje kul lenger -.-

2011-08-20 @ 02:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0