My heart's a stereo it beats for you so listen close


shaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bilden är på miiig när jaaag sov hos Haaanna och hon flätade miiitt hååår ;D

idag har jag varit i stan och fixat lite grejjer ;)
var där med Saraaa ;D och Idaaa ;D <3
eeeh vi åt på MichaelDouglas
Sen fick jag en gratis glass ;D
WOOHOO

aaaah ska kanske in imon med :p
om jag inte ska med Sara te gvd.. om vi inte skulle dit på lördag....
hursomhelst xd

eeh just nu sitter jag och lyssnar musik och pratar med Kristian på msn ;D
han förvirrar mig den jävlen -.-'
han sa ju förlåt...
men jag hatar seriöst att bli förvirrad -.-
asjobbigt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hihi
sen ska jag spela siiiiiiims ;D
woohoo
jävla sara som gjort mig beroende -.-'

aja här kommer iaf

Dagens låt:
J Boog - Let's do it again
http://www.youtube.com/watch?v=q6fgVVlPl08


Mr. Hatar att bli förvirrad out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0