åååeh :(

Shaaaaaaa
Har tråkigt så tänkte lägga ut nånting till er som läser ( ingen ? xd )
eeh jag har typ gått och förälskat mig
eller kanske gillar nån
så fuck life
jag HATAR det här
jag har haft det så gött och inte gillat nån, inte tänkt på någon konstant, inte saknat en person, inte kännt mig såhär HEMSKT
fuck life
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Just nu sitter jag och pratar med en någorlunda cool snubbe i skype ( förlåt har glömt eller så vet jag inte ditt namn ( orkar inte ta upp skype och kolla :D ) )
jag har även ont i huvudet -.-
som sagt FUCK LIFE
yääyää får la gå ut och ta mig en röka och lugna ner mina nerver -.-
aja vet inte ens varför jag bloggar längre
Sara läser ju inte ens det här
dumma Sara -.-
meeeen
Dagens låt:
Jesse McCartney ft. T-Pain - Body Language
http://www.youtube.com/watch?v=KiDtvTEHHwU
Mr.Fuck life out (Y)

Kommentarer
Postat av: sara anderssson

JAG LÄSER JU? ;O HÖHÖHÖHÖ <3333

2011-07-15 @ 02:13:58
URL: http://saaraanderssonplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0