Blickar tillbaks :/

shaa
tänkte bara berätta att jag sitter ute och röker och kollar på när mormors katt jagar en mus och ska döda den och ta hit den -.-'
dumma katt -.-
aja funderar på att dygna men då blir jag bara så trött :O
okey det riktiga skälet till att jag skriver ett inlägg är att jag har så ofattbart tråkigt och känner inte för att sova :/
fan om man skulle ta och berätta lite om sina känslor
inte för att ni egentligen bryr er
och då är det ju helt meningslöst att berätta om det..
egentligen
sen kommer la nått random läsa det och skriva nån kaxig kommentar-.-'
aja skit samma
jag känner mig ensam
jag vill vara älskadd
visst mina vänner älskar mig.. hoppas jag xd men jag menar liksom av en pöjk :/
jag vill ha det jag ser runt om mig varje dag, det jag hör om i låtar, det jag ser i dom jävla romantik filmerna ( därför jag helst kollar skräck -.- )
hur mycket jag än hoppas på allt det dära så vet jag att det inte finns.. det är bara film..
men jag vill... jag vill inte vara ensam längre...
och jag trodde att denna semestern i norge skulle vara.. jag vet inte.. myckigare?
ibland önskar jag faktiskt att jag bara hade stannat i sverige...
förstår bara inte vad det är för fel på mig..
eftersom jag bara lyckas med att bli playad eller vara på g med en kille som jag inte ens gillar ?
"ordet kärlek är någonting som inte existerar"
hörde det i nån låt..
och om vi nu ska dra upp massa quotes såå
"ger man bort sitt hjärta får man räkna med knas, jag har vetat det så länge att jag glömt hur det var. Så jag gjorde samma misstag och nu får jag tillbaks."
men jag vet inte..
vill bara vara älskad..
aja nu får det vara nog med känslor och sånt där tjejigt xd
är hungrig då får la steka mig lite nudlar eller nått..
men natten/morgonens låt:
Saam & Dekan - Livets lek <3
http://www.youtube.com/watch?v=sbzhHI5Q34w
Shaa
Tänkte bara berätta att jag sitter ute och röker och kollar på när mormors katt jagar en mus och ska döda den och ta hit den -.-'
Dumma katt -.-
Aja funderar på att dygna men då blir jag bara så trött :O
okey det riktiga skälet till att jag skriver ett inlägg är att jag har så ofattbart tråkigt och känner inte för att sova :/
Fan om man skulle ta och berätta lite om sina känslor
inte för att ni egentligen bryr er
och då är det ju helt meningslöst att berätta om det..
egentligen
sen kommer la nått random läsa det och skriva nån kaxig kommentar-.-'
aja skit samma
Jag känner mig ensam
Jag vill vara älskad
Visst mina vänner älskar mig.. ( hoppas jag xd ) men jag menar liksom av en pöjk :/
Jag vill ha det jag ser runt om mig varje dag,
det jag hör om i låtar,
det jag ser i dom jävla romantik filmerna ( därför jag helst kollar skräck -.- )
Men hur mycket jag än hoppas på allt det dära så vet jag att det inte finns.. det är bara film..
Men jag vill... jag vill inte vara ensam längre...
Och jag trodde att denna semestern i Norge skulle vara.. jag vet inte.. myckigare?
Ibland önskar jag faktiskt att jag bara hade stannat i Sverige...
Förstår bara inte vad det är för fel på mig..
Eftersom jag bara lyckas med att bli playad...
"Ordet kärlek är någonting som inte existerar."
Hörde det i nån låt..
Och om vi nu ska dra upp massa quotes såå
"Ger man bort sitt hjärta får man räkna med knas, jag har vetat det så länge att jag glömt hur det var. Så jag gjorde samma misstag och nu får jag tillbaks."
Men jag vet inte..
vill bara vara älskad..
Aja nu får det vara nog med känslor och sånt där trams xd
Är hungrig då får la steka mig lite nudlar eller nått..
Meeeen natten/morgonens låt:
Saam & Dekan - Livets lek <3
http://www.youtube.com/watch?v=sbzhHI5Q34w

Mr.Emotional out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0