Just so you know <3


SHEEEEEEENARE
förlåt om jag varit osocial men jag antar att mitt liv är för AWESOME för att berätta :p
eeeheh tror jag ska vara med Mr.K ikväll ;)
Jag typ frågade igår kväll om vi skulle kolla film men han skulle jobba -.- men han sa att han var ledig på söndag.. alltså imon... såååååååååååååååååååå film ikväll ?? :D:D
Eeeeeh har även färgat håret lila ^^ underhåret är fortfarande svart men det är lila ;)
btw jag tror det är sol ute nu... helt irrellevant jag vet xd
eeeh det är även massa kallabalik i Norge nu, stackars hemland :(
hoppas inte dom börjar bomba Bergen (ungefär där (i Norge) jag är just nu O.o )
hihi just nu pratar jag med Mina om mina störda problem xd
hihi Mina är så söt ^^
Förutom att hon använder mina egna dumma super bra råd mot mig själv -.-'
fuuuuuuuuuuuuuuu'
jaja jag älskar dig endå ^^<3
Just so you know
This feeling's taking control of me
And I can't help it
I won't sit around, I can't let him win now
Thought you should know
I've tried my best to let go of you
But I don't want to
I just gotta say it all
Before I go
Just so you know

ÅÅÅÅÅÅÅÅH jag hatar att känna såhär... men Mina jag ska följa ditt (MITT EGENTLIGEN :D) råd xdd
meeeeeeeeeeen måste dra nu
Mr. wtf out ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0