My daddy taught me good ;)


Shullilup
Sitter här och steker och ska strax ut och rööka :p
Lyssnar på dagens låt ( kommer länka den snaart ;) )
Snackar med fisken som är duuuuuuuuum
Jevvla lurare -.-'
Som pratar om cake's och spel låtar -.-
meeeeeeeeeeeeeeen
jag har inget viktigt att lägga ut :/
förutom att på senaste tiden har jag varit lite skitzo
fast... frågar du mina vänner är jag alltid skitzo :/
men det är inte poängen!
jag vet iaf inte nu hur jag känner mig xdd
vet inte om jag är lycklig eller emo O.o
sktizo.. som sagt
MEEEEEEEEEEN
jag vet att just nu i detta ögonblick är allt chill :D
Meeeen får la dra och röka brevid den ÄCKLIGA sniglen -.-'
BACKIN UP BACKIN UP BACKIN UP
Dagens låt:
Crazy lady - Backin' up

Mr.Skitzo out ;)

Kommentarer
Postat av: fiisken

Fu

2011-07-08 @ 04:36:29
Postat av: Fiisken

Kvinna -.-

2011-07-08 @ 04:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0