Nice guys ? ;o

Sheeenare
Gårdagen och denna dagen har varit feting nice :D
Igår:
Skulla dynga så jag kunde vænda på dygnet och børja lægga mig tidigt,
Gick vældigt bra med tanke på att Anne-Marit var som ett konstant JOBBIGT alarm som du inte kunde stænga av -.-'
jaja, sen blev jag med på fest ? xd
fett nice det med, fick øl av alla :D
och cider av malene men hon var packad :/
menmen, visste att jag inte skulle ætit, før jag somnade sen kastade Jan-Øyvind saker på mig så jag vaknade och mådde pløtsligt så illa att jag var tvungen att springa ut och spy upp allt igen (Y)
meeeeen åkte hem och sov :D
Idag:
Vaknade
Gick upp te Anne-Marit
Åkte te Straume och kekade kebab
Åkte hem igen med kebab te andreas och Jan-Øyvind
Dog på soffan
Åkte te byen och kekade Mcflurry
Pratade med Roger
Åkte hem
Væntade på Ingvil
Gick tur i regnet
Pratade
Slutade regna
Pratade med nån dude
Gick hem
Tog av mig regnklæderna
Gick ner te mormor
Satte mig vid datan
And here i am ;)
MEEEEEEEEEEEEEN
Dagens låt:
Chester See, Ryan Higa & Kevjumba - Nice guys
http://www.youtube.com/watch?v=xfeys7Jfnx8&feature=channel_video_title
Mr.Niceguy out xdd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0