smokey

Shaa
tänkte lägga in ett litet snabbt inlägg medans jag rööker
eeh jag skulle även säga att fisken är bäst för att han hjälpe mig cracka ett spel som jag inte laddade ner (aa)
hihi tack du är bäst :D
aaow, har egentligen inte kul att säga, sitter ute o röker
ska sedan in i värmen och fortsätta spela Fable :D
gaah är en jätte äcklig snigel brevid mig som rör sig jätte fort :(
men men
Dagens låt:
Gimme more vs Stronger
http://www.youtube.com/watch?v=8LU3FyEml10&feature=channel_video_title
Mr.Smokey out ;)
Shäääääää
tänkte lägga in ett litet snabbt inlägg medans jag rööker
eeh jag skulle även säga att fisken är bäst för att han hjälpe mig cracka ett spel som jag inte laddade ner (aa)
hihi tack du är bäst :D
aaow, har egentligen inte kul att säga, sitter ute o röker
ska sedan in i värmen och fortsätta spela Fable :D
gaah är en jätte äcklig snigel brevid mig som rör sig jätte fort :(
men men
Dagens låt:
Gimme more vs Stronger
http://www.youtube.com/watch?v=8LU3FyEml10&feature=channel_video_title
Mr.Smokey out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0