Strippekikk ?


Nemen sheeenare :D
Vill bara førklara før allihopa om hur bra denna kvællen bleeeev:D
Visst jag kanske inte fick følja med på festen ( 18-års græns -.- )
Meen ensam hemma hos Anne-Marit, øl och grejjer bordet, energi dricka og mer øl i kylen ;)
Feta bashøgtalare
xbox, ps3, fett med speeel
Har æven ofattbart mycket cigg ( før att vara mig )
I'm in heaven :D

Førhoppnigsvis blirre nashspiel hær med :D

Meeeen ska återgå till mitt lyckliga liv :D
Allt som fattas nu ær Hanna och lite mænsklig kærlek :(

Aja Mr.Alcoholicgamer out
På tal om det namnet kan ju passa på att kolla min brorsas och hans polares blogg
www.Alcoholicgamers.blogg.se

Kvællens låt:
Strippekikk
http://www.youtube.com/watch?v=YH7UrjfhylA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0