En blå himmel og en engangsgrill ;)

Hello Mr. Andersson ;)
ao, idag har varit ganska softish, mormor ringde från sjukhuset och hon är bättre nu =)
men hon kommer inte hem förrens i helgen så jag har lägenheten ensam i en vecka...
bud på att ha feeest ?
ne idag har jag mest chillat, varit med Anne-Marit och handlat och sånt :P
haha jag ha börjat märka att jag har varit i Norge länge nu
För jag har börjat tänka och prata med mig själv på norska (Y) xd
eeh... glöm bort den delen om att jag pratar med mig själv (aa)
Dagens låt
Bruno Mars - The other side ft. Cee Lo Green & B.o.B
Allimac signing out ;)
Hello Mr. Andersson ;)
ao, idag har varit ganska softish, mormor ringde från sjukhuset och hon är bättre nu =)
men hon kommer inte hem förrens i helgen så jag har lägenheten ensam i en vecka...
bud på att ha feeest ?
ne idag har jag mest chillat, varit med Anne-Marit och handlat och sånt :P
haha jag ha börjat märka att jag har varit i Norge länge nu
För jag har börjat tänka och prata med mig själv på norska (Y) xd
eeh... glöm bort den delen om att jag pratar med mig själv (aa)
Dagens låt
Bruno Mars - The other side ft. Cee Lo Green & B.o.B
http://www.youtube.com/watch?v=m8Ed8in9Qng&feature=channel_video_title

Allimac signing out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0