Folk försvinner för att göra comeback

Detta inlägget är då till Hanna =D
Min bästa vän =D
Jag älskar dig och nej jag kommer inte ta med en isbjörn och lämna den i din garderob och låta den bita av din arm (a)
Så hur mår du idag då din lilla slyna ?
tihihi
hipp hipp HORA :D
hahaha ne men får jag smaka din milkshake eller ? ;)
haha döda mig inte O.o
bara så du vet ska jag få en födelsedags present av rufus =D hur känns det va ? ;)
aja men du får hare bra jag älskar dig och kommer inte skicka pingviner eller isbjörnar eller renar på dig (aa)
pösshej från Mr.Blixten junior ;)<3
Detta inlägget är då till Hanna =D
Min bästa vän =D
Jag älskar dig och nej jag kommer inte ta med en isbjörn och lämna den i din garderob och låta den bita av din arm (a)
Så hur mår du idag då din lilla slyna ?
tihihi
hipp hipp HORA :D
hahaha ne men får jag smaka din milkshake eller ? ;)
haha döda mig inte O.o
bara så du vet ska jag få en födelsedags present av rufus =D hur känns det va ? ;)
aja men du får hare bra jag älskar dig och kommer inte skicka pingviner eller isbjörnar eller renar på dig (aa)
pösshej från Mr.Blixten junior ;)<3

Kommentarer
Postat av: tixen

suga för en 20 ?

2011-06-21 @ 02:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0