Leker livet eller regnar det i skogen ?

Hejsan alla små barn,  nu ska jag börja blogga igen så hoppas ni läser vartenda litet ord jag skriver.
Nu är det såhära att jag gör detta mest för Saras skull, för hon vill antagligen se om jag lever medans jag är i Norway. Det blir säkerligen massor av festande och sovande för min del. Även en nypa mat skulle inte sitta helt fel.  
Just nu sitter man och sitter ute på landet i veddige och jag tyckte jag hörde något om pizza så min mage är glad.
Nä jag får väl återgå till mitt facebook spelande och hostande och se om mitt liv som grävling tar mig till nya mystiska hålor.

Mr. blixten out ;)

Kommentarer
Postat av: Inte baggen

Haha stealing my quotes are we?

2011-06-15 @ 19:23:55
Postat av: inte allimac

maybe we are,what you gonna do 'bout it ? -.^ =D

2011-06-17 @ 00:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0