I am even if I need to be love

SHEENA MITT MELLAN BENA
HAHA jag märkte nyss att folk faktiskt läser min blogg ( jag & sara )
ne men serriöst, kommentarer och grejjer =D
aja back to the point....
idag så gick jag upp 9, åt en polar macka med smör och leverpastej ( bryr ni er ? =D )
ne men åkte te flygplatsen väntade två timmar på flyget för att få reda på att det var 45 JÄÄÄVLA MINUTER FÖRSENAT -.-
menmen, kom te Norge allt var frid och fröjd och nu har jag varit här i 10 timmar =D
aja hejhej norge ^^
så imon blirre kanske stan eller sartor =D
tagga peppeeeees!!!!!
Nu äre iaf dags att ta en röka och sedan tbx te mitt film maraton med CHARMEEEED =D
Allimac out jaow ;)
bild kmr så fort jag fixat usb kabel ( forgot mine home )

Kommentarer
Postat av: sara anderssson

ARAS IN ^^

hahah låter nice! :D

kul o höra att du har det bra där iaf :')

saknar dig såååååååå!

hur ska jag ta mig t på alla fester nudå?!?!? :'(

jaja, puss på dig lillen :*

ARAS OUUUT ^^ <3333333

2011-06-17 @ 15:09:12
URL: http://saaraanderssonplacee.blogg.se/
Postat av: ALLIMAC IN

det ær nice ;)

ao har du det bra då ? :/

saknar dig med<3<3

HAHA hur ska JAG ta till mig utan någon som håller koll på mig ? xd visst du brukar vara lika packad och osmart som mig men endå ? xd

puss på dig storen ;*

ALLIMAC OOOOUUT ^^ <333333333

2011-06-18 @ 00:26:32
URL: http://denna bloggen ? xd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0