We are such stuff that dreams are made off - W.Shakespare

Hallaja ;)
Idag har jag sovit punkt --> .
Då vare dags att svara på lite frågooor :D
Hvorfor var jeg dum fordet? :O
For at eg ikkje gadd at legga ut noko, men så måtte eg barre for at du spörte koffor eg ikkje hade spörsmåls tingen xd
Hva er din favorittsang ?
Hmm... Finns så mangen bra sanger, men akkuratt no er da Escape the fate - Gorgeous nightmare
Hvor høy er du? Hvor mye veier du?
Eg trur eg e 1,68 xd Og eg veit ikkje ko mye eg veie xd
Hund eller katt?
Katt ohyeeah
Frukt eller snop?
Haha snop :D
Hvem savner du mest akkuratt nå?
Eg veit ikkje savner jo alle mine venner i Sverige.. men trur da e Hanna akkuratt no :)
Har du en kjæreste?
Haha nej faktiskt ikkje xd
Hvorfor begynte du å røyke?
Back in the days på den tiden, då var da mest gruppepress trur eg faktiskt xd
Hvilken farge liker du best?
Svart og lilla :D
Koffor flytta du vekk?:O
Koffor eg flyttet te Sverige? Mamma savnet sverige -.- domme svenske -.-'
vrf skriver alla i norska..och hach eller weed?
haha för att det är mina norska vänner som kommenterar  xd
haha weed dawg :D
När onanerade du senast ? ^^
Hmm.. det måste ha varit en regning september kväll 1945 ;)
Tänder du på din pappa ?
HAHAHAHA nej!! Hanna du är störd xd<3
hallaja
idag har jag sovit punkt --> .
då äre dags att svara på lite frågooor :D
Hvorfor var jeg dum fordet? :O
for at eg ikkje gadd at legga ut noko, men så måtte eg barre for at du spörte koffor eg ikkje hade spörsmåls ting xd
hva er din favorittsang ?
hmm... finns så mangen bra sanga, men akkuratt no er da Escape the fate - Gorgeous nightmare
hvor høy er du?hvor mye veier du?
eg trur eg e 1,68 xd og eg veit ikkje ko mye eg veie xd
hund eller katt?
katt ohyeeah
frukt eller snop?
haha snop :D
hvem savner du mest akkuratt nå?
eg veit ikkje savner jo alle mine venner i sverige.. men trur da e hanna akkuratt no :)
har du en kjæreste?
haha nej faktiskt ikkje xd
hvorfor begynte du å røyke?
back in the days på den tiden, då var da mest gruppepress trur eg faktiskt xd
hvilken farge liker du best?
svart og lilla :D
koffor flytta du vekk?:O
koffor eg flyttet te sverige? mamma savnet sverige -.- domme svenske -.-'
vrf skriver alla i norska..och hach eller weed?
haha för att det är mina norska vänner som kommenterar  xd
haha weed dawg :D
när onanerade du senast ? ^^
hmm.. det måste ha varit en regning september kväll 1945 ;)
Tänder du på din pappa ?
HAHAHAHA nej!! hanna du är störd xd<3

då var dom frågorna ur vägen xdd detta får vi göra om grabbar :D ( & sara)
Dagen låt:
Hellbillies - Den finast eg veit
http://www.youtube.com/watch?v=VPUdMY6EsX0
And Mister Weed is out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0